11 martie 2012

Roviniete


Vreau sa va spun o intamplare de la servici. Anul trecut pe vremea aceasta eu si colega mea am uitat sa facem rovieniete la doua masini, care expirau in ziua cu pricina. Nu era mare problema daca masinile in ziua urmatoare nu trebuiau sa plece, una la incarcat de var la 60 de km, iar cealalta la lucrarile pe care le aveam. Am uitat sa precizez ca firma la care lucrez se ocupa cu constructiile. M-am dus repede la Posta, unde mergeam de obicei, dar acolo mi s-a spus ca doar cand le intra banii in cont pot sa-mi elibereze rovinietele. Problema era ca nu aveam bani lichizi cu care sa facem plata, iar plata prin banca dura cel putin doua zile.

Eram disperate si nu stiam ce sa facem. Fiind in secolul tehnologiei, am inceput sa cautam pe internet rezolvarea problemei noastre. In cateva secunde am dat de un site de unde puteam sa comandam rovignete on-line. Nu ne-a venit sa credem ce simplu a decurs totul si cate probleme ne-am facut initial. Am facut comanda on-line, am primit o factura proforma pe e-mail, ne-am dus si am achitat-o cu ordin de plata la banca, iar OP confirmat l-am scanat si l-am trimis pe e-mail, de unde am primit confirmarea de achizitie a rovinietelor in cateva minute. Binenteles ca plata se poate face in mai multe moduri, dar in cazul nostru a fost singura solutie.

Pentru cei care nu se descurca, primesc asistenta telefonica, dar nu este cazul pentru ca site-ul este foarte bine organizat incat si un copil ar putea sa comande o rovigneta, iar daca va faceti cont la ei primiti si o atentionare de expirare a rovinietei.

Peste multe intamplari am trecut la servici, dar toate s-au terminat cu bine, pentru ca Dumnezeu ne-a ajutat sa ducem la bun sfarsit orice sarcina. Am o meserie care imi cere o mare responsabilitate si fara ajutorul lui Dumnezeu nu as putea sa fac fata. Daca avem credinta putem sa razbim in toate.

Mai multe gasiti aici: roviniete.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca doresti sa-mi spui parerea ta despre acest articol sau sa mai adaugi ceva, te rog sa scrii mai jos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare