12 februarie 2012

Iarna


Nu-mi prea place frigul, dar zapada ma face nostalgica. Imi aduce aminte de copilarie, de urlete, bucurie, sanius, batai cu zapada. Nu era zi sa nu iesim sa ne jucam in zapada. Parintii erau constienti ca doar iesind in frig ne formam anticorpii necesari pentru a ne feri de viroze, gripa sau alte boli. Eram niste copii sanatosi si fericiti.

Din nefericire in ziua de azi, dupa cum am observat la tinerii parinti, nu mai cunosc aceste lucruri. De ce oare ? Doar si ei au fost copii sau la randul lor au parinti care sa-i indrume si sa-i sfatuiasca in cresterea copiilor. Saracii copii sunt tinuti in casa; sunt scosi afara foarte rar, iar atunci de imbolnavesc si sunt inchisi in casa si indopati cu antibiotice. 

Eu nu am copii, dar daca as avea nu as putea sta nepasatoare; as studia, m-as documenta si as face tot posibilul sa le fie cat mai bine. Nu ne nastem invatati, dar invatam de dragul, fericirea si sanatatea lor.

Scoateti copiii afara ! Lasati-i sa le inghete nasul si mainile, sa se bucure de acest fenomen meteorologic minunat, care este zapada, doar asa veti avea niste copii sanatosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca doresti sa-mi spui parerea ta despre acest articol sau sa mai adaugi ceva, te rog sa scrii mai jos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare