06 noiembrie 2011

Rugaciune


Daca vrem sa fim sanatosi si plini de vitalitate, ar trebui sa rostim urmatoarea rugaciune:

" Doamne iti sunt recunoscator ca m-ai umplut de energie binefacatoare! Iti multumesc ca mi-ai incarcat organismul cu vitalitatea Ta! Simt energia cosmica strabatand fiecare celula a trupului meu! Sunt constient de prezenta Ta vindecatoare inlauntrul meu. Tu imi umpli sufletul si ma eliberezi. Te voi rasplati iubindu-ma asa cum ma iubesti Tu. Multumesc! Amin."

Rugaciunea pentru sanatate folositi-o pentru vindecarea de orice boala fizica sau mentala, pentru starea generala de sanatate si bunastare. Trebuie sa credeti ca Dumnezeu a auzit deja rugaciunea voastra si v-a si dat raspunsul.



" Toate cate cereti, rugandu-va, sa credeti ca le-ati primit deja si le veti avea "
( Evanghelia dupa Marcu, cap. 11, versetul 24 )

Dedicati 20 de minute zilnic acestei rugaciuni. Rostiti-o cu perseverenta, pana cand apare solutia. Trebuie sa fiti singur, ca sa nu fiti intrerupt. E important sa fi-ti relaxat, pentru ca mesajul sa poata patrunde in subconstient si sa dea rezultatul dorit. De indata ce v-ati relaxat intr-o pozitie confortabila, in intimitate, trebuie sa va convingeti singur ca dorinta e deja implinita.

Multa sanatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca doresti sa-mi spui parerea ta despre acest articol sau sa mai adaugi ceva, te rog sa scrii mai jos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare